Популярне у 2013 році

Тема: Базові управлінські навички
Цільова аудиторія: Менеджери середньої ланки, керівники малих підприємств та структурних підрозділів.
Мета: Отримати базові знання про структуру управлінської взаємодії, покращити рівень управлінської компетентності та виконавчої дисципліни.
Тривалість: 1 день
Результат для учасників:
  • аудит власних управлінських навичок;
  • дієві практичні методики для використання в процесі управління;
  • формування установок на досягнення успіху;
  • реальний досвід планування власної роботи;
  • розуміння природи взаємодії підлеглого та керівника;
  • поштовх до подальшого самовдосконалення.
Методи: міні-лекції, обговорення, дискусії, робота в групах та самостійна робота, демонстрації, приклади застосування методик в реальному середовищі.


Тема: Продаж по телефону
Цільова аудиторія: Менеджери з продажу, торгові представники, консультанти
Мета: Отримати знання та навички спілкування по телефону, відпрацювати алгоритми роботи на практиці.
Тривалість: 1 день
Результат для учасників:
  • отримають структуру клієнтської бази, особливості її ведення та використання;
  • типи дзвінків, їхні переваги та ризики;
  • навички планування роботи з клієнтами телефоном;
  • навички встановлення та втримання контакту;
  • алгоритм подолання секретарського барєру та виходу на особу, що приймає рішення;
  • розумітимуть схему переходу від телефонної розмови до особистої зустрічі;
  • знатимуть заборони у спілкуванні телефоном.
Методи: міні-лекції, рольові ігри, групова робота, практичні завдання, обговорення, реальні дзвінки клієнтам.


Тема: Основи ефективного продажу
Цільова аудиторія: Менеджери з продажу, торгові представники, продавці
Мета: Отримати базові знання та навички продажу, сформувати установки на кінцевий фінансовий результат роботи.
Тривалість: 2 дні
Результат для учасників:
  • визначать власний рівень компетентності у продажах;
  • розумітимуть систему поділу клієнтів;
  • освоять універсальні способи роботи із покупцями;
  • навички встановлення та утримання контакту із покупцем;
  • методи виявлення потреб та запитів, мотивів покупки;
  • ефективні моделі презентації товарів та послуг;
  • дієвий алгоритм роботи із запереченнями;
  • стандартні варіанти завершення продажу та/чи встановлення контакту на майбутнє;
  • методи роботи із багатьма покупцями.
Методи: міні-лекції, рольові ігри, практичні завдання, обговорення,  робота в групах, демонстрація.


Тема: Робота із запереченнями
Цільова аудиторія: Менеджери з продажу, торгові представники, консультанти
Мета: Отримати поглиблені знання та навички роботи із запереченнями та сумнівами покупців на всіх етапах продажу, сформувати установки на кінцевий фінансовий результат роботи.
Тривалість: 1 день
Результат для учасників:
  • зможуть не боятись заперечень покупців;
  • матимуть готові відповіді на найпопулярніші заперечення;
  • зрозуміють природу заперечень та способи роботи із ними;
  • отримають схему роботи для запобігання заперечень покупців у процесі продажу;
Методи: міні-лекції, рольові ігри, групова робота, практичні завдання, обговорення.


Тема: Базові навики переговорів
Цільова аудиторія: Менеджери середньої ланки, керівники структурних підрозділів, торгові агенти, представники громадський організацій.
Мета: Отримати базові знання та структуру переговорів: етапи, позиції, стратегії ведення. Відпрацювати на практиці стандартні елементи ведення переговорів.
Тривалість: 1 день
Результат для учасників:
  • знатимуть структуру переговорів, сферу застосування, можливості та обмеження;
  • вмітимуть формувати та аргументувати власні інтереси та позиції на переговорах;
  • знаходитимуть точки дотику із партнерами;
  • вмітимуть безпрограшно виходити з процесу переговорів;
  • отримають установку на стратегію спільного успіху (win-win);
  • конкретні схеми проведення переговорів з різних позицій.
Методи: міні-лекції, рольові ігри, метод проблемних ситуацій (кейси), практичні завдання, обговорення.


Тема: Комунікативні навики
Цільова аудиторія: студенти гуманітарних спеціальностей, вчителі, керівники різних ланок, зацікавлені особи.
Мета: Отримати практичний досвід спілкування та розібрати його складові у форматі «реального часу».
Тривалість: 3 дні (можливе проведення в три етапи по 1 дню)
Результат для учасників:
  • знатимуть природу процесу спілкування;
  • отримають досвід надання значення словам співрозмовника;
  • отримають досвід надання значення власним словам;
  • отримають досвід розпізнавання та протидії маніпуляції в процесі спілкування.
Методи: міні-лекції, рольові ігри, метод проблемних ситуацій (кейси), практичні завдання, практика спілкування.

Немає коментарів: