Супровід маклерських операцій

         Під час залучення маклера чи агенції до купівлі-продажу нерухомості, кожна із сторін прагне отримати власну користь, водночас базуючись на власному попередньому досвіді та стереотипах.
         Що впливає на залучення маклера?
- Некомпетентність замовника у справах нерухомості
- Бажання зекономити час та, по можливості, гроші.
- Відсутність альтернативи
- Потреба у широкому виборі пропозицій
- Бажання особливого ставлення, підкреслення власного статусу

Враховуючи, що стосунки маклера та замовника (клієнта) базуються на:
+ Професійній репутації виконавця;

+ Попередньому досвіді замовника;
+ Враження від маклера (особистий контакт);
+ Рекомендації;
+ Імідж: приміщення, зовнішній вигляд, корпоративна атрибутика.

Ми провонуємо повний спектр юридичних, навчальних та консультаційних послуг, що супроводжують маклерські операції для вирішення наступних питань:

  • Неналагоджені ділові відносини із виконавцем
    • Підвищити навички автопрезентації, створення достанього рівня довіри, встановлення особистих стосунків
  • Стереотип «незароблених грошей» маклером
    • Навички презентації та демонстрації виконаної роботи, особисті стосунки з маклером
  • Підвищення ціни продавцем
    • Скорочення часу виконання замовлення, моніторинг ринку та попереднє узгодження можливих змін, особисті стосунки
  • Недосконалість документів
    • Напрацювання максимально детальних умови співпраці в межах чинного законодавства, компенсація за рахунок особистої ділової репутації

Немає коментарів: