Під час залучення маклера чи агенції до купівлі-продажу нерухомості, кожна із сторін прагне отримати власну користь, водночас базуючись на власному попередньому досвіді та стереотипах.
Що впливає на залучення маклера?
- Некомпетентність замовника у справах нерухомості - Бажання зекономити час та, по можливості, гроші.
- Відсутність альтернативи- Потреба у широкому виборі пропозицій
- Бажання особливого ставлення, підкреслення власного статусу
Враховуючи, що стосунки маклера та замовника (клієнта) базуються на:
+ Професійній репутації виконавця;
+ Попередньому досвіді замовника;
+ Враження від маклера (особистий контакт);
+ Рекомендації;
+ Імідж: приміщення, зовнішній вигляд, корпоративна атрибутика.Ми провонуємо повний спектр юридичних, навчальних та консультаційних послуг, що супроводжують маклерські операції для вирішення наступних питань:
- Неналагоджені ділові відносини із виконавцем
- Підвищити навички автопрезентації, створення достанього рівня довіри, встановлення особистих стосунків
- Стереотип «незароблених грошей» маклером
- Навички презентації та демонстрації виконаної роботи, особисті стосунки з маклером
- Підвищення ціни продавцем
- Скорочення часу виконання замовлення, моніторинг ринку та попереднє узгодження можливих змін, особисті стосунки
- Недосконалість документів
- Напрацювання максимально детальних умови співпраці в межах чинного законодавства, компенсація за рахунок особистої ділової репутації
Немає коментарів:
Дописати коментар