Активні продажі (І рівень)

Сьогодні, коли все більше компаній вже не вперше чують, та й не просто чують про навчання персоналу, помітив кілька тенденцій:
1. Скорочення тривалості навчання (як спосіб оптимізації витрат та підбору відповідного персоналу, що здатен був би працювати (вчитись) в інтенсивному ритмі.
2. Специфікація навчальний програм. Не цікаві "просто продажі", цікаво пройти цільове навчання...

Отож специфіковані навчальні програми для продавців, щоб продавати та для їхніх керівників, щоб керувати продажами.


Тривалість: 1 день (10 ак. год.)

Цільова аудиторія:
1. Продавці-консультанти, фахівці з продажу, торгові агенти
2. Менеджери з продажу
3. Керівники середньої ланки
4. Власники малого та середнього бізнесу (B2C)

Програма:

1. Знання, вміння та навички продавця
2. Значення першого враження. Вступ у контакт (small talk).
3. Канали передачі інформації та формування позитивного враження у співрозмовника.
4. Продаж уваги - запорука успіху, справжній продавець ніколи не набридне.
5. Виявлення потреб: фізичних та психологічних. "Що робити коли покупець не знає чого хоче?".

Програма тренінгу може уточнюватись та змінюватись за бажанням замовника. Обов'язкова адаптація до сфери діяльності (1-4 тижні від часу замовлення).

п.с. Ціни - демпінгові, вам сподобається )))

Немає коментарів: