В умовах вмсокої конкуренції, коли зниження ціни наблизилось до критичної точки, вагомою конкурентною перевагою стає якіст обслуговування. Бурхливі 90-ті та телереклама знизили ефективність агресивних продажів. Пасивні - не можуть забезпечити стабільно високого прибутку. Альтернатива є. Саме виявлення та задоволення потреб клієнта робить з нього партнера, підвищує лояльність до Компанії.
Тривалість: 1-3 дні
Цільова аудиторія:
1. Продавці-консультанти, фахівці з продажу
2. Менеджери різних рівнів
Програма:
1. Знання, вміння та навички продавця
2. Механічні, психологічня та поведінкові дії
3. Типи продажів
4. Етапи активного продажу:
- Важливість першого враження. Вступ в контакт
- Поглиблення контакту
- Виявлення потреб
- Презентація товару. Мова вигоди
- Робота із заперченнями
- Завершеня покуки, встановлення контакту на мабйтнє та прощання
5. Поведінка в конфліктних ситуаціях
Програма тренінгу може уточнюватись та змінюватись за бажанням замовника. Обов'язковою є адаптація до сфери діяльності (1-4 тижні від часу замовлення).
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар