Стандарт стає ознакою єдності працівників Компанії та виокремлює від конкурентів.
Попри існування місії, цілі та бачення Компанії при її створенні, варто трансформувати їх у прості, зрозумілі кожному працівникові правила. Задля згуртованості та спільного бачення шляху досягнення мети.
Пропонується для малих та середніх компаній, включає можливість залучення бренд-менеджерів в т. ч. для ребрендингу.
Програма розвитку корпоративних стандартів передбачає вивчення Компанії (цей етап роботи не оплачується) створення та презентації правил та стандартів. подальше їх впровадження, за потреби - навчання працівників Компанії.
Програма розвитку може включати наступні модулі:
Основні:
1. Вивчення компанії (структури, форми діяльності тощо)
2. Розробка корпоративних правил (в розрізі посад)
3. Введення стандартів обслуговування (до 6 місяців)
4. Моніторинг виконання
Додаткові:
1. Розробка Торгової Марки, корпоративного стилю
2. Розробка рекламних матеріалів
3. Навчання тренерів Компанії замовника
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар